کجایند مردان بی ادعا؟

"یا اَیُهالذین ءامَنوا، ءامِنوا " ((سوره نساء آیه 136))

کجایند مردان بی ادعا؟

"یا اَیُهالذین ءامَنوا، ءامِنوا " ((سوره نساء آیه 136))

کجایند مردان بی ادعا؟

تا دنیا دنیا باشه تو مولا هستی منم فقیرم

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ب.ظ

علی اول و آخر عشق

علی ساقی کوثر عشق

علی دُر تاج سر عشق

علی روح در پیکر عشق







یا قاهر العدو یا والی الولی یا مظهر العجائب


از علی گفتنم دست خودم نیست
قربونش رفتنم دست خودم نیست
حیدری بودنم کار خدا بود
من مجنون بودنم دست خودم نیست

عیدتون مبارک
  • خادم الزهرا(س)

نظرات (۲)

  • سید علی غضنفری
  • وب خوبیست به من هم سر بزنید .
    موفق باشی.
    پاسخ:
    سرزدم؛
    سلامت باشی
    Anybody else find it interesting how the bBC from Gaza. Still has this as the only story from the region:Gee and we all wonder why Students and the like think that Israel can only be evil when tebsprist apologistr&nrso;like the the bBC only promote the stories that their Terrorist masters tell them to air.The bBC, the propaganda arm of Islamic terrorism.   0 likes
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی