کجایند مردان بی ادعا؟

"یا اَیُهالذین ءامَنوا، ءامِنوا " ((سوره نساء آیه 136))

کجایند مردان بی ادعا؟

"یا اَیُهالذین ءامَنوا، ءامِنوا " ((سوره نساء آیه 136))

کجایند مردان بی ادعا؟

کمپوت

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۲ ب.ظ

نامه نوشته بود: «برادر رزمنده سلام، من یک دانش آموز دبستانی هستم. خانم معلم گفته بود

که برای کمک به رزمندگان جبهههای حق علیه باطل نفری یک کمپوت هدیه بفرستیم.

با مادرم رفتم از مغازه بقالی کمپوت بخرم. قیمت هر کدام از کمپوتها رو پرسیدم، اما قیمت آنها خیلی گران بود،

حتی کمپوت گلابی که قیمتش 25 تومان بود و از همه ارزانتر بود را نمیتوانستم بخرم.

آخر پول ما به اندازه سیر کردن شکم خانواده هم نیست

در راه برگشت کنار خیابان این قوطی خالی کمپوت را دیدم برداشتم و چند بار با دقت آن را شستم تا تمیز تمیز شد

حالا یک خواهش از شما برادر رزمنده دارم، هر وقت که تشنه شدید با این قوطی آب بخورید تا من هم خوشحال بشوم

و فکر کنم که توانستم به جبههها کمکی کنمبچهها تو سنگر برای خوردن آب توی این قوطی نوبت میگرفتند،

آب خوردنی که همراهش ریختن چند قطره اشک بود.

  • خادم الزهرا(س)

نظرات (۱)

There are some atabition-grtbenng points on this article however I don’t know if I see all of them middle to heart. There may be some validity however I will take hold an opinion until I look into it further. Good article , thanks and we would like more! Added to FeedBurner as well.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی